July 12, 2009

Kenali Rakan Anda.....

Saya bernama Thanalechumee A/P Subramaniam(128514).Saya seorang pelajar semester ketiga Program Komunikasi.Saya mengambil subjek Penghantar Teknologi Komunikasi dengan pensyarah Cik.Azura.Pada kuliah yang pertama pensyarah kami mengadakan satu aktiviti dengan membahagikan kami kepada beberapa kumpulan untuk mengenali diri rakan-rakan sekelas saya.Kumpulan saya terdiri daripada 16 orang termasuk saya sendiri.Aktiviti ini sangat menyeronokan.Cik. Azura memangil Noraini iaitu salah seorang ahli kumpulan saya ke depan untuk memperkenalkan tentang nama dan cita-cita ahli dalam kumpulan saya.Marilah mengenali rakan-rakan sekumpulan saya.....(",)

KUMPULAN 2....

Nama dan Cita-cita yang dipegang oleh ahli kumpulan saya adalah:-

P.Vinodini(Pensyarah), Beatrice Chong(Pereka Iklan)...

Noraini
(Cikgu), Hafizah(Cikgu), Najihah Husna(Diplomat)...

P
ija(Cikgu), Mohd Safi(Pegawai Polis), Khizral(Artitek)...

Mohd Fauzi(Lecturer
), Sha(Pensyarah), Rosmawati(Wartawan)...

Fakhri
(Cikgu), Fazimah(DJ), Thanalechumee(Cikgu)...


Diharap rakan-rakan sekelas saya yang lain dapat mengenali rakan-rakan sekumpulan saya...

No comments:

Post a Comment